Un gust de demult si o fata cunoscuta.

Am redescoperit astazi un gust pe care l-am uitat. Un gust de demult, din copilaria mea . Da stiu, poate voi ati avut gustul Brifco, sau altceva. Eu din copilaria mea imi aduc aminte „topitop” , „Turbo”, „kinder” , „haribo” si daca e sa ma duc si mai departe ” guma bila” parca asa ii ziceam , si mai erau cateva.. dar nu imi vin acum in minte.  

In schimb acum mananc ciocolata cam odata la 2-3 luni, si de obicei ciocolata pura, sau amaruie , asa ca nu e prima pe lista mea de cumparaturi, insa azi am cumparat un pack de Kinderschokolade . 

Si in timp ce savuram un baton de asta mic , ma uitam la ambalaj, si stai.. parca nu e aceeasi fata !

Ia sa vedem, acum vreo 15 ani parca, cand mai primeam cate un pachet din germania :), Kinder arata asa : 

Acum noile ambalaje arata asa  :

 

De pe site-ul Ferrero am citit ca este de fapt al patrulea baiat care apare pe Kinderschokolade, din 1968 de cand au inceput ei sa puna fata pe ciocolata, si ca a lansat si o carte despre asta .

 Si atunci am inceput sa ma intreb cine e fata aia perfecta de pe ambalajul de ciocolata ?

 Asa am aflat ca numele lui e Guenter Euringer si a fost fata de pe ambalajul kinder vreo 32 de ani, din 73 pana in 2005.  Acum are vreo 47 de ani. In 2005 si-a lansat autobiografia ” The chocolate kid” (copilul de ciocolata ), pe care probabil daca o sa o vad pe undeva,o sa mi-o cumpar, asa de curiozitate .

Dupa ce si-a lansat autobiografia, si lumea a aflat cine era fata de pe ciocolata Kinder, l-au schimbat cu asta nou .

Anul trecut in Marea Britanie a fost si un concurs, ” noua fata de pe Kinder „,  iar noile ambalaje cu 6 copii preselectati ar trebuii sa fie deja prin magazine in UK, asa ca daca le vedeti sa imi faceti si mie o poza cu ele, pentru ca sunt curios.

9 răspunsuri la „Un gust de demult si o fata cunoscuta.

  1. fara motiv intemeiat, nu imi placea fatza lui…ca si copilu ala care facea reclama la zapp pe vremuri daca mai stii.Pe ala il vroia toata lumea mort:))

  2. fatza ma, da nu am caractere cu „tz”…chipul .. aia de o porti pe pielea ce sta pe globul ala de e asezat pe chestia aia lunga, circulara , care se trage din umerii, ai inteles ?

Lasă un comentariu