Am re-aterizat in Olanda..

M-am gandit ca decat sa frec menta pe acasa asteptand sa pice vreun job din cer.. mai bine vin si fac niste bani..

Ajuns in Olanda mi-am dat seama ca intrarea Romaniei in UE, in loc sa deschida cateva usi a frecat si mai mult lucrurile.

Daca acum 2 ani aveai nevoie doar de aprobare … acum ai nevoie de o sumedenie de lucruri ca sa te lase astia sa lucrezi..

Si de ce nu te lasa sa lucrezi?

Pentru ca esti roman! Dupa atatia ani in care imaginea noastra ca tara a fost degradata de catre cersitori , hoti si toata scursura Romaniei revarsata in Est , la ce dracu ne asteptam?

Sa ne dechida poarta si sa zica : Noi o ducem bine , veniti la Noi!

Asa ca traiesc visul olandez, la fel ca multi alti romani, plecati din Romania pentru ca s-au saturat!

Poza aceasta , geniala, re-prezinta cam toate prezumtiile si cunostintele mele despre olandezi de inainte de a veni pe aici.

Exceptand probabil Red Light District, desi nu sunt sigur de moralitatea tipei !

Lasă un răspuns

