Coperta face cartea , sau cartea coperta ?

Aceasi carte, alta limba , alta editura :

Prima data am vazut cartea, varianta in limba romana (Editura Miron 1995) acum vreo cateva luni, o citea mama, eram in vizita la ei.
Nu i-am dat importanta, m-am gandit ca o fi vreun roman gen Sandra Brown.
Apoi in urma cu vreo 2 saptamani am fost din nou in vizita la ai mei, si l-am vazut pe tata citind-o.

– Ce faci na , te-ai apucat si tu de citit romane de dragoste.
– Nu e ma asa , e despre spioni,mi-a zis, am inceput-o ieri si sunt aproape gata.
Poate faptul asta , ca o citea (si) tata mi-a starnit curiozitatea , insa am luat si eu cartea si, pe drum ,
intre doua zboruri si putinul timp liber pe care l-am avut am citit-o si eu.

Nu are nici o legatura subiectul cu coperta cartii, poate in afara de trandafiri. Nu e un roman de dragoste.
E un roman despre spioni, vorba lui tata.

Si e ,pur si simplu, grozava cartea (asta daca iti plac romanele de gen thriller, sau cele despre spioni).
Nici eu nu sunt cel mai mare fan, insa a reusit sa imi capteze interesul pana la sfarsit.
Apoi am vazut pe coperta din spate ca e scrisa de David Morell, autorul romanului First Blood, dupa care s-a facut primul film Rambo.
Asa ca am dat un google search sa vad cine e David Morell. Baiatul asta, chiar a fost antrenat in chestii militare si asa ceva ,
 deci probabil chiar are habar despre ce scrie..
Apoi am vazut si filmul „Brotherhood of the Rose„, de fapt l-am re-vazut, pentru ca il vazusem mai de mult dar nu stiam ca e bazat pe o carte.

Bun si filmul , insa un film, parerea mea, nu se compara niciodata cu cartea.
Sunt probabil foarte putine cazuri in care filmul e mai bun decat cartea, si eu cel putin nu am intalnit nici unul.

P.S Ca fapt divers! Ce am invatat eu din cartea asta ? Pai , printr-e altele, ca filmul „American Beauty” se numeste asa probabil dupa trandafirul cu acelasi nume🙂.

Lasă un răspuns

