Martisor!

Vine primavara, afara e soare si tocmai m-am trezit din hibernare.

Da , hibernez ! Sunt un urs care iarna doarme si traieste in pestera lui.

Ma trezesc din cand in cand sa mai adaug la stratul adipos, ca sa am din ce consuma. Ma duc la servici cat de repede pot si fug acasa in pestera la fel de repede odata ce am terminat. 

Labutele mele nu suporta zapada, blana mea e prea subtire sa reziste la frig, asa ca prefer sa nu ies din pestera, decat daca e absolut necesar. 

Dar nu si azi ! Astazi e prima zi de primavara .

Copacii inverzesc, soarele isi ascunde dinti, iarba e verde, mirosul de flori .. in curand,  pana atunci un martisor !

4 responses to “Martisor!

Lasă un răspuns

