Where’s my money bitch ?

Urasc sa dau bani imprumut pentru ca urasc sa ii cer inapoi.
Ba mai mult , urasc oamenii nesimtiti care se bucura atunci cand le faci o favoare, atunci cand ii ajuti , iar apoi spera ca tu sa uiti.
I-am dat unui coleg de-al meu acum vreo cateva luni vreo 40 de euro, era inainte de leafa si omu’ nu mai avea bani de tigari.Au trecut vre-o trei salari de atunci si bani tot nu i-am vazut. L-am si intrebat de vreo 3 ori cand imi da banii.
Acelasi raspuns: saptamana viitoare!

Ma omule , deci sunt bani mei, am muncit pentru ei, nu o fi ei asa multi dar sunt ai mei, nu?

Clipul asta explica cel mai bine „sentimentele ” mele fata de astia :

Ma tot gandesc, cum sa procedez, astept ziua lui de salariu, cand stiu ca are bani, si mai incerc inca odata, cu frumosul ?
Fac acelasi lucru ca in clipul de mai sus ? Sau imi bag ceva in ei bani, renunt la speranta de ai recupera si il fac de „cacao” in fata la toata lumea ? Sau ii zic doar lui in fata ca e un rahat si il bag in masa… in limba olandeza ?

4 responses to “Where’s my money bitch ?

Lasă un răspuns

