Inutil. Daca nu e cu japca !

Scria cabral zilele trecute ca e inutil ca au instalat aparatele acestea cu saculeti pentru a aduna „rahateii” de caini in bucuresti.
Nu ! Nu e inutil, trebuie sa inceapa de undeva. E bine ca s-au instalat chestile astea, insa la noi in Romanica punerea in practica e problema, adica convingerea oamenilor sa ridice rahatelul ala.
Adica, noi romanii, cei care aruncam seminte in fata blocului si ambalajele pe fereastra din masina, pet-urile in tufisuri ?
Isi si imagina cineva ca o sa se si aplece cineva sa puna un cacat de caine intr-o punga ?
La noi nu functioneaza chestia cu bun simtul, la noi merge o singura varianta, cu forta !
Sa va povestesc o intamplare din Olanda. Asta e cainele lui sefu, un labrador maro , pe care il cheama Balou.
Acum un an am iesit cu sefii mei la cina, iar dupa aceea am luat-o la plimbare prin centru, era si Balou cu noi,
la un moment dat a facut pipi pe un cos de gunoi. In spatele nostru era o patrula de politie , un agent si o agenta care au vazut faza.
Au scos frumos carnetelul si au scris amenda : 80 de euro !
Nu pentru ca a urinat, ci pentru ca sefii mei nu aveau o punga din asta in buzunar.
In Olanda daca scoti cainele la plimbare si nu ai o punga pentru „rahatei” la tine, iei amenda ,
ca sa nu mai vorbim despre ce se intampla daca nu il ridici..
Deci nu! Nu bazandu-te pe bun simtul oamenilor, pe simtul lor civic si pe campanii de genul „sa pastram Romania curata”
vei reusi sa ii convingi sa ridice rahateii.
Ci numai prin forta. Forta aplicata prin amenzi si printr-o legislatie de exemplul celei de aici.
Ca sunt sigur ca nici ei „occidentalii” nu ridica „rahateii” de placere sau ca sa pastreze tara curata !

2 responses to “Inutil. Daca nu e cu japca !

  1. mai maghiare, vad ca te-ai ocupat de blogareala
    Imi place sa sti dar nu mai critica asa de mult Romania, sti prea bine ca imi iubesc tara si nu as pleca definitiv nicaieri. Poate par absurd dar asta sunt eu, in rest tu cu ce te mai ocupi in afara de postat pe blog?
    Intra pe aici cand ai timp sa citesti ceva fain http://www.dobro.ro

    • Eu ? Eu nu critic Romania, ba din contra cateodata. Sau daca o fac incerc sa fie constructiv. Vorbesc doar despre partile mai putin bune si stai linistit ca nu incerc sa te conving sa emigrezi ! In rest ce sa fac .. la lucru si la somn, si chestii pe care poti sa le citesti pe aici. Si tu?

Lasă un răspuns

