Vine politia…

Una dintre marile greseli pe care poti sa le faci atunci cand vii in Olanda, e sa vii cu masina din Romania si sa ai numere romanesti pe ea.  De ce? Pai stiti cum sar numerele astea albe, in ochii ,  intr-o mare de masini cu numere galbene ?

 La granita dintre Germania si Olanda, nu trebuie sa opresti la granita ,e autostrada, asa ca treci linistit. Cum treci in Olanda e de obicei un fel de rulota , vreo 3 politisti pe motoare si vreo 2 masini de politie , care fac  ” random selection” din trafic (cam cum fac americani cu arabi pe aeroport ), adica vine motorul de politie in fata ta , iti face semn sa il urmezi si te duce la rulota aia de politie unde ti se controleaza actele . Intr-un an , cred ca am trecut granita asta de vreo 7 ori,  m-au oprit de 4 ori .

Acuma daca mergi din Olanda inspre Germania, politisti nemtii sunt putini mai smecheri, ei au BMW-uri cu geamuri fumurii si sunt imbracati in civil . Asa ca conduci tu linistit si la un moment dat vine  BMW-ul in fata ta, si prin luneta fumurie din spate iti apare ” Folgen Polizei ” , m-au oprit si astia odata, si m-au luat la control . Eu m-am dus si i-am intrebat daca pot sa imi iau tigarile din bord , m-am asezat pe bordura si pana am fumat o tigara erau gata baietii cu controlul…

Dar astia din satele/orasele  mici din Olanda (cum e politia rurala la noi ), astia is cei mai periculosi !

In primele 2 luni aici m-au oprit de vreo 4 ori in aceelasi orasel, unde merg la lucru . Avand in vedere ca sunt doua echipaje in satul/oraselul ala , m-au oprit fiecare de 2 ori . Prima data m-am luat in gura cu unul mai batrin  ca m-a intrebat daca sunt „criminal „, adica nu ucigas, ci daca am venit sa fac chestii ilegale ?  De ce? Pentru ca asa le-au transmis lor sefii de mai sus, ca toti romani trebuie opriti , ca sunt „criminali” !

Apoi dupa ce i-am taiat-o ca nu suntem o natie de 23 de milioane de infractori, o dat-o pe intoarsa ,  ca de fapt numai aia mai ” batrani ” is infractori si tigani din romania . N-am mai zis nimic, cel putin nu verbal.

 Oricum nu m-au mai oprit de mult ( astia de la sate , ca aia de la granita m-au oprit luna trecuta ) se pare probabil ca dupa 2 intalniri cu fiecare dintre ei au ajuns baietii sa ma cunoasca . 

Si acuma , ca sa vedeti si voi cum e sa vina politia (rurala) olandeza dupa tine , ia dati un click aici si mergeti pe straduta in jos .

6 responses to “Vine politia…

  1. si noi am venit acu 2 luni in olanda…mutat cu casa, catel, purcel si ne-am luat si masina…nu ne-a oprit absolut nimeni nicaieri
    se uitau olandezii patrat la noi sa vada daca avem 2 maini si 2 picioare ca si ei..dar in rest liniste si pace..si asa sa fie si in continuare
    oricum in curand vom trece la nr olandeze …

Lasă un răspuns

