In camin la Oniga. Introducere.

In primul an de facultate la Sibiu, am stat in poate cel mai prost camin din tara, dar cu siguranta cel mai prost din Sibiu.
Caminul 7 din Sibiu sau Caminul Liceului Carol.  Aici sunt doua cladiri „caminu’ lu’ Oniga „(poza jos) si caminu lu Eva . Numite asa dupa administratori lor.
Primul camin din poza, ala de e nou si vopsit frumos e caminu lui Eva, ala din spate e alu Oniga .Ei, eu am stat in ala din spate si conditiile erau , cum sa zic eu, intr-un cuvant „naspa”.
Stateam 5-6 intr-o camera de vreo 20 m2 , cu 2 paturi supraetajate si inca doua paturi de o persoana . Ba chiar am dat si spaga ca sa intru , sau nu eu , maicamea, ca ii era frica ca nu prind un loc la camin.
Oniga , daca nu ma insel, a fost in tineretea sa campion national la ceva lupte, asa ca ii cam stia lumea de frica prin camin .
Imi aduc aminte de el ca obisnuia sa vina cam odata la doua zile prin camin, deschidea usa , daca nu o tineam noi inchisa si nu ne faceam ca nu il auzim ,baga capul si zicea, Ce fac baietii ? si pleca .

Mai multe despre caminu 7 din sibiu puteti citi aici si aici (mergeti putin in jos pe pagina pana la sectiunea Violente in Caminul Carol1, pentru ca merita ) .

Va urma…

4 responses to “In camin la Oniga. Introducere.

  1. mai omule, sa nu imi zici tu mie ca nu ti-a placut tie asa un pic la oniga, la micul Hotel Cismigiu, unde faceai petrecere cand ti se punea pata, unde unii aveau patura in loc de usa si niciodata nu puteai sa te odihnesti…unde timpul trecea repede si plictiseala parca nu exista…io am amintiri placute. Cat despre Oniga campionul la Judo m-am intalnit cu el prin oras si arata ca deobicei cu perciunii taiati aiurea si foarte vesel….

    • Daca te uiti putin postu se numeste Introducere, asa ca altundeva o sa ajung cu el si nu sa critic caminul… ci tocmai despre amintiriile alea placute vroiam sa scriu, dar putin mai incolo.
      Pun pariu ca Oniga era cu aceeasi jeaca pe el !🙂

Lasă un răspuns

