Prea sincer ?

Mie mi sa parut cel putin interesant. Adica say what ?


Bun, acumi spuneti-mi ( inainte de a da search pe google ) sincer, la ce credeti ca face reclama  ?

Si tot sincer o sa va spun si eu la ce m-am gandit prima data cand am vazut reclama.

Pentru cei care stiu dinainte (au utilizat varianta anterioara dintre paranteze ), va rog sa va abtineti.

Update : Asa, deci reclama am vazut-o pe Comedy Central ,un post care nu are reclame , si primu gand a fost cine dracu is Veridian dynamics, si cati bani o fi dat la Comedy Central ca sa le promoveze reclama de cacat  Si daca fac chestile care apar in reclama sunt foarte cool ca le zic chiar asa sincer pe fata (eu sa fiu un terorist afgan , as stii exact pe cine sa atac nu? ) .

 Bun, acum intrebarea fiind in mintea mea, binenteles ca am dat un google search..

Si acum, ca sa afli si tu , te duci frumos pe pagina lor aici, te uiti putin si la filmuletele de acolo (care is cel putin la fel de misto), si dai un click pe „Carrers” si mai apoi „Apply Now!” si o sa vezi exact …

6 responses to “Prea sincer ?

  1. Am auzit de veridian dynamics, din cate stiu produc tot felul de chestii, e o companie mare , ca un „The Company” din filme ce produce unele chestii de fatzada si o gramada de chestii ilegale din care chiar fac bani, sau sunt fondati de guvern pt. a face experimente ciudate. Dar sa lasam teoria conspiratiei deoparte habar n-am pt. ce e reclama:))

Lasă un răspuns

