Anunt important pentru reprezentantele sexului frumos !

Stimate reprezentante ale sexului frumos.  In mai putin de o luna, pe data de 11 iunie sa fiu exact, incepe in Africa de Sud Campionatul Mondial de Fotbal.  Aceasta sarbatoare a fiecarui fan adevarat al sportului rege care se desfasoara odata la 4 ani.Un cosmar pentru nevestele sau prietenele fanului acestui sport, cele care nu sunt interesate de fotbal si care se intreaba ” ce pentru numele lui Dumnezeu, face omuletul acela cu fluierasul sau , in mijlocul terenului ? ”
Asa ca special pentru pentru voi, prietene si neveste , noi, adica jumatatea masculina a populatiei de pe glob, am creat un set de reguli care , daca  veti alege sa le urmati , va garanteaza depasirea acestei perioade fara a ramane cu  traume.

1. In perioada 11 iunie – 11 iulie , recomandat este sa citesti articolele sportive din ziar, sau pe site-urile de stiri, pentru a fi la curent cu ce se intampla la cupa Mondiala si astfel sa poti lua parte la discutii importante. Refuzul de a nu te conforma cu aceasta regula va aduce asupra ta excluderea sau chiar negarea. Deci sa nu te plangi de lipsa de atentie.

2.In timpul Cupei Mondiale televizorul imi apartine. MIE, MIE si doar MIE in orice moment al zilei fara exceptie.

3.Trecerea prin fata televizorului este permisa , insa doar tarand-ute sub raza mea de vedere si fara a ma intrerupe.
Daca tii neaparat sa te plimbi prin fata televizorului dezbracata sau chiar nud , asigurate ca te imbraci imediat pentru ca, in cazul in care te loveste subit o raceala, sa stii ca nu am timp sa te duc la doctor, sau sa te ingrijesc in timpul CM.

4.In timpul meciurilor sunt Orb si Surd. In afara de momentele in care  mi-e foame sau am paharul gol.
Nu te astepta ca sa te ascult, sa vad cine e la usa, sa raspund la telefon sau sa am grija de copil… pentru ca nu se va intampla.

5. Este obligatoriu ca in frigider sa fie, la orice moment, cel putin 2 baxuri de bere.
Nici nu vreau sa vad vreo vreo fata sau sa aud vreun mac, in cazul in care apar prieteni mei sa ne uitam la meci.
Ca recompensa iti permit ca de la miezul noptii pana la 6 dimineata sa folosesti televizorul, dar doar daca nu e vreun meci in reluare pe care nu l-am vazut in timpul zilei .

6.Foarte Important !  Daca sunt suparat ca echipa mea favorita e pe punctul de a pierde, nu vreau sa aud chestii de genul „e doar un joc” sau ” lasa ca castiga data viitoare. In caz ca zici chestii de genul acesta nu faci decat sa ma enervzi si mai mult si sa ma supar pe tine. Tine bine minte ca nu o sa stii niciodata mai multe despre fotbal decat mine si ca asa numitele ” vorbe de imbarbatare” s-ar putea sa duca la un divort sau despartire.

7.Poti urmarii linistita un meci cu mine , insa conversatia este permisa doar in timpul pauzei si mai exact in timpul reclamelor, si asta doar daca imi convine scorul.
Am zis UN meci, asa ca  te rog sa nu folosesti Cupa Mondiala ca o scuza de a petrece mai mult timp impreuna.

8.De asemenea Foarte Important! Sex-ul iese din discutie. Una mica se poate, dar si asta doar in pauzele dintre meciuri.

9. Reluarile cu golurile zilei sunt foarte importante. Nu ma intereseaza chestii de genul ca ” le-am mai vazut odata”, vreau sa le revad. Poate si de mai multe ori in decursul unei zile.

10. Te rog sa iti anunti prietenele ca o nastere nici nu intra in discutie. De asemenea nunta , botez,o zi de nastere , a lor sau copiilor lor, sau orice alta petrecere unde se doreste prezenta mea. Pentru ca oricum nu vin!

11.Daca ma invita un prieten sa mergem la el sa urmarim meciul, vreau sa fie clar ca in secunda urmatoare suntem la el la usa. Indiferent de cum areti , cum esti imbracata!

12. Stirile sportive de la stiri sunt cel putin la fel de importante ca meciurile propriu zise. Nici sa nu indraznesti sa deschizi gura cu chestii de genul ca chestile astea le-am mai vazut si mai bine sa urmarim ceva ce ne convine la amandoi. In cazul acesta trebuie sa iti atrag atentia asupra reguli numarul 2.

13. In cazul in care iti vine in cap idea traznita sa imi zici ca ” noroc ca Mondialul e doar odata la 4 ani”, tine bine aminte ca sunt imun la discutii de genul acesta. Mai sunt si campionatul European, Liga Campionilor, Europa League, Divizia A, Premier Ligue, Serie A, Primera Division,…..

Multumim pentru cooperare,

Barbatii de pe glob.

One response to “Anunt important pentru reprezentantele sexului frumos !

Lasă un răspuns

