Cea mai mare minciuna.

Care e aia. Pai stiti voi cum se numeste cand te minti singur si mai minti si pe toata lumea ?
Hai ca va zic eu : Nu mai beau in viata mea !
Jur. Da stiu , asa am zis si ultima data. Si penultima data si inainte de aia.
De fapt asa am zis de fiecare data dupa ce am baut. Adica a doua zi dupa ce am baut, pentru ca atunci cand bei te doare in cur
de ziua de maine. Si apoi vine „ziua de maine” , adica astazi cand zici „sa-mi bag p.. iciorul daca mai beu vreodata.
Si sti care e culmea? Ca ieri am baut 2 beri.
Azi sunt ca o leguma. S-a dus dracu antrenamentu meu, rezistenta mea la alcool,  .
Iara o zi de lucru ca pixu’. Nu mai beau in viata mea !

Pic via

Lasă un răspuns

