Va place imnul CM din Africa 2010?

Sau, sa zic asa cum poate sa te faca Coca Cola vedeta peste noapte. Dar nu mai conteaza ca ne-au bagat prin reclame si difuzari platite melodia in cap, mie imi place melodia.
Bun, ca sa nu mai zic ca am observat o tendinta de a sari la cascaval, adica , daca un artist relativ necunoscut scoate o piesa cat de cat misto (a se citi de succes sau comerciala ) imediat apar si remix-urile. Vezi, Alexandra Burke cu pitbull, sau Justin Pimmel (am vrut sa zic Bibber) cu Ludacris care a mai cotizat si la Tayo Cruz si etc… adica sar baietii imediat in cascaval.
In fine, melodia de mai sus are si o varianta „internationala ” sa zic asa lansata cu David Guetta si Will.I.am , dar sincer eu nu prea vad rostul lu astia doi in piesa, voi?
Acuma , deci , va place sau nu piesa ?

6 responses to “Va place imnul CM din Africa 2010?

  1. 11 iunie, salut, 3 sfaturi asa de prima vedere, ca nici eu nu is expert.
    1. ai nevoie de o pagina Despre, sa stim si noi cine esti
    2. nu dispera, scrie ce ai vrea tu sa citesti, informeaza-te, vezi ca e plin internetul de sfaturi pentru blogeri incepatori
    3. nu da link direct catre blog-ul tau pentru ca te trezesti in spam, lasa comentarul tau sa atraga cititori, sau scrie articole misto

    • shit happens, credeam ca serbia e putin mai tare, sau poate au fost doar romanii slabi cand au jucat cu ei. In fine se putea si mai rau, puteam sa zic franta sau italia :))

Lasă un răspuns

