9 idei de twitter pe care poti sa le re-twitteresti.

Na, eu nu twitteresc, pentru ca daca as face-o , as fi probabil de neoprit.

Neoprit , din prostiile pe care le-as debita, v-as umple capul cu zeci de informatii inutile cum ar fi, de cate ori am fost la scaunul inspiratiei din camera aceea alba, cu bidon si cu chiuveta „@ just took a crap (again) #tweet this, #wtf ? „, nu mai , glumeam , probabil ca as ajunge celebru, iar eu nu pot sa fac fata celebritatii.

 Dar ,in fine, cum orice idee de twitter, inspirata, se naste uneori in acel loc magic : Iata 9 idei care mi-au venit in timp ce eram in procesul de creatie pe wc , pe care poti sa  le  furi de la mine re- twitteresti :

 @ 1 .  nevastainpatcuunu’, #m-au luat la bataie si acum stau inchis in dulap si ii ascult.

 @ 2. am iesit din nou in oras, internet-ul nu imi mai ajunge, care e cel mai bun loc sa gasesc pitzipoance live in voluntari

 @ 3. #mi-a dat politia amenda ca vorbeam la telefon, oare mai are rost sa le zic ca de fapt nu vorbeam ci faceam un update pe twitter ca o sa iau amenda ?

@ 4. femeile vor o relatie romantica ca in povesti, barbatii vor doar un happy end

@ 5. urasc sa merg la berarie, pentru ca nu prind niciodata baia libera, si eu sufar de sindromul vezicii sensibile

@ 6. cel mai interesant lucru pe care l-am facut astazi a fost sa pierd 2 ore scriind tweet-ul asta pe care nu o sa il citeasca nimeni #

@7. e atat de greu sa fii interesant si amuzant si sa scrii chestii atat de amuzante si care sa te tina cu sufletul la gura, si sa te faca sa ai o revelatie, dar sa nu le citeasca (aproape) nimeni , @ manelarudindragobesti , mersi ca ma citesti

@8. live la tweet meet baicoi, pana acum nu a venit nimeni, mama draqu iar vorbesc singur

@ 9. scriu atat de des tweet-uri # in caz ca am o amnezie si trebuie sa imi amintesc toate cacaturile mici pe care le-am facut de-a lungul vietii

Sincer vede cineva rostul twitter-ului ? Adica ok, hai sa zicem ca l-as urmari pe Obama, daca as fi american, sa mai stiu ce face, ce zice, dar in afara de asta ?

pic via

2 responses to “9 idei de twitter pe care poti sa le re-twitteresti.

  1. In seara asta mi-am facut si eu cont pe twiter.Nu sunt foarte incantat.Imi place mai mult facebook-ul.Nu prea il stapnesc atat de bine.Cred ca echivalentul de la twieter,este Share la FaceBook….Am I right?

    Toate cele bune.!

  2. habar nu am, eu sincer nu vad rostul twitterului. cred ca e putin mai personal decat share. dar eu zic ca ti-am dat 9 tweet-uri cu care sa incepi nu?

Lasă un răspuns

