Cica, sa ai sau nu copii?

Cica, vorbeam ieri cu colegii, toti barbati neinsurati, ca de ce sa ai copii. Si zic, nu ma ,eu nu vreau copii. Si nu caut (intentionat) scuze de ce sa nu ii vreau. Da fii atent , ce de scuze am gasit pe minut.
Nu imi plac copii, mai ales copii mici. As inebuni sa am un descreierat din asta fugind prin casa si plangand noaptea pe nervi mei.
Sunt si poate prea egoist, sau altruist, depinde din ce punct de vedere il iei,  si poate nu vreau sa aduc in lumea de astazi un copil, fara sa pot sa ii ofer tot ceea ce mie mi-a lipsit, si fara sa ii pot oferi un trai mai mult decat exceptional ,ca dupa aia sa ma bage la batranete intr-un azil de batrani si el sa futa toti bani pentru care am lucrat.
Poate nu am nevoie de responsabilitatea asta, ca mie imi place sa fiu cu durere in cur. Plus ca e riscul sa se mai nasca si cu probleme, sa fie sarcina cu probleme si alte alea. Mi-ar complica incredibil de mult viata. In plus inca nu sunt in masura de a avea copii, technic da, material nu.
Nu am un servici stabil pe care sa ma vad facand-ul pentru restul vietii.
Nu am casa mea, si nu am bani destuli nici pentru asta si nici pentru un copil.

Toata lumea zice, da ,dar atunci cand o sa ii ai o sa fie ai tai, nimic din toate astea nu o sa mai conteze.

Acuma ramane de vazut, cand voi reciti postu asta, sa zicem asa peste zece ani poate ma rad si eu cat de prost eram, sau poate zic, na ui ma vezi , nu puteai dracu sa te tii de ce ai zis acolo.

5 responses to “Cica, sa ai sau nu copii?

Lasă un răspuns

