ce te scoate din pat ?

Sunt genul de om care are nevoie cateodata de un motiv sa se trezeasca dimineata.
Fuck, chiar nu imi place sa ma trezesc dimineata, si chiar nu imi plac oamenii matinali.
Nu ca am ceva cu ei, dar daca esti unul din aia care atunci cand deschid ochii,
sar in sus si topaie, wow e o noua zi,pai nu stiu cum sa iti zic, nu am nimic cu tine
dar ar fi bine sa nu faci in fata mea chestia asta.
Eu cand ma trezesc, am nervi. De ce am nervi? Am nervi ca nu mai dorm.
Asa ca daca tot m-am trezit , vreau sa imi beau cafeua, sa fumez 2-3 tigari,
sa ma lase lumea in pace, nu am chef sa vorbesc. Eu inca visez ca dorm.

Si daca ma intrebi atunci cand ma trezesc, te mint, si te mint stii cum, am dormit patru ani de facultate aproape, pe motivul ca nu am cursuri astazi , in genul ala te mint. Adica daca chiar e ceva neimportant si nu trebuie sa ma trezesc, dar tot m-am trezit si intrezar o sansa sa imi continui somnul , te mint, si te mint cu nerusinare chiar.

Dar cateodata,ma trezesc si binedispus si asta pentru ca am cate un motiv bun sa ma trezesc dimineata,
De exemplu ma trezesc langa prietena, ma trezesc cu prietena si cu o ceasca de cafea facuta de ea (hmm, ideal ) sau am dormit destul (adica e o zi libera), sau trebuie sa plec undeva unde chiar vroiam sa ajung, sau plec in vacanta, sau presimt ca o sa fie o zi buna , asta insemnand o zi in care sa fac ce vreau eu, nu ce imi zic altii sa fac .

Mai e si ziua aia, ziua de salariu . Motiv mai bun decat asta ?

Dar sunt si zile proaste, cand te trezesti de nervi, si stii ca o sa ai o zi de cacat, cand stii ca ai chestii de facut, te trezesti de griji, sau ca tre sa dai bani, sa platesti rate sau chirii, sau sa alergi ca prostu dupa bani , motive sa nu te trezesti in zilele astea sunt o gramada.

Bun , astea fiind zise, pe voi ce va motiveaza, de obicei si ideal , ce va scoala din pat dimineata ?

Si acum, daca tot m-am trezit,si mi-am terminat si cafeaua, mama dracu , tre sa ma pregatesc sa plec la treaba. Ei macar maine e zi de salar.

3 responses to “ce te scoate din pat ?

  1. Nici mie nu-mi place sa ma trezesc dimineata… dar ma trezesc

    ma rog,
    ma trezeste Irina… trebuie sa o duc la serviciu….
    Eu incep la 10.00 si as mai avea 3 ore de somn… dar NU, ea ma trezeste.

    • haha, femeile astea . Macar tot te trezesti bine dispus, ca are cine sa te trezeasca . Zi mersi, ca daca nu , ai dormi ca porcu :))

Lasă un răspuns

