tu pe cine ti-ai pune bani?

Deci cine crezi ca o sa joace fnala , cine o sa castige si la ce scor.

Subiectul unui pariu colegial intre mine si colegii mei olandezi pe 10 euro. Adica, 20 de insi fiecare cotizand 10 euro, se face frumos 200. Mi-ar prinde bine.

Jumatate dintre ei , optimisti , au bifat optiunile Olanda – (germania, argentina, brazilia, spania, protugalia) si castiga Olanda.

Eu am bifat o finala Argentina – Brazilia, si cred ca o sa castige Brazilia la 2-1 .

Dar tu, pe cine ti-ai pune bani ?.

PS. Tin sa precizez , ca daca imi scrie vreunul echipele si scorul corect din finala, va aduc din Olanda, o lada de bere Heineken🙂

24 responses to “tu pe cine ti-ai pune bani?

  1. Eu mi-am pus banii pe Anglia, pentru ca am o „presimtire comerciala”. nu vrei sa facem un schimb de linkuri si comentarii- pe viitor? daca da, baga un comentariu la mine pe blog, sa-l vada si ceilalti; sa-l pun la blogroll.

    • auzi presimtire comerciala. Totul e o conspiratie, fifa comploteaza impotriva ta, dar avand in vedere ca populatia germaniei e mai mare si vorbitorii de germana si limba spaniola sunt mai multi in lume, de ce nu ar fi Spania sau Germania. Comercial vorbind.

  2. prietene,imi ceri argumente?🙂 pai,la CM poti sa joci magnific in optimi,de exemplu,si execrabil in sferturi.
    desigur ca e ‘inspiratie’. daca e buna sau proasta,vom vedea,nu ?

  3. ba EO,eu-s mai underground,asa.adica scriu rarut si oarecum pentru a-mi stapani ‘dracii’. da’ mie-mi place la tine,acolo. mai ales sondaju’ ala care-l da pe rooney golgheter.ce zici,sunt argumente pt pronosticu’ asta?🙂
    acuma sa vedem ce face si amfitrionu’.ce faci andrei,colaborezi ? simpaticule.🙂

  4. uite, eu, de ex, am pariat pe golul lui de rossi la meciul cu paraguay! si am luat. am prins rezultatele pauza/final in prima zi de CM. am luat banisori frumosi. cred ca anglia ia CM, dar nu pentru ca e cea mai buna, ci pentru ca antrenorii italieni stiu sa tina cont de lucruri pe care noi nu le intelegem neaparat.

    • ar mai fi un argument, pentru anglia faptul ca Lampard, Gerard, Terry si inca cativa sunt batrani si sunt constienti ca nu mai prind un CM, asa ca poate isi vor da toata silinta, insa pana atunci trebuie sa treaca de germania. Iar eu personal nu cred ca asta o sa se intample… om vedea, au mai ramas doar cateva ore🙂

  5. andrei: ce meciuri mai sunt azi? tot cate doua sau ne multumim cu cate unul? nu m-am uitat pe program, dar ma gandesc la faptul ca in ritmul unui meci pe zi riscam sa ne prinda craciunul in a. de s🙂

  6. andrei,lasa gargara,pregateste lada aia de heineken.ca-ti iau banii.🙂
    stai linistit,ba,ca glumesc.nu beau bere decat 7 zile/saptamana.in rest ma abtin si eu,doar n-oi fi alcoolic.

  7. Stai linistit ca e pregatita deja. Plus ca am si Atlasibul pe langa mine, asa ca in caz de brazilia – germania 1-0 , vine lada catre tine🙂 am zis, am zis🙂

  8. bun,poti respira usurat.:)felipe melo i-a ingropat.mi-a ramas spania.
    da’ m-as bucura si pt olanda,mai ales ca-n semifinale dau de ghana sau uruguay.
    cred ca si tu esti trist,cu argentina-brazilia…asta e.numai fotbalu’ iti poate oferi asa ceva:nu joci nimic prima repriza,apoi adversarul se bate singur.
    si oricum nu-ti iesea treba,ca argentina n-o sa treaca de nemti.ar fi fost prea frumos…

  9. rechinule, cum ai venit tu imediat sa imi aduci aminte. :)) Ei asta e , s-au dus 10 euro, lasa sa mai castige si altii. Olanda ia campionatul. Asta mai mult ca sigur. Intre Argentina si Germania, sincer sa fiu , cred ca o sa fie cel mai tare meci de pana acum. Ramane de vazut care merge mai departe. data trecuta la cm 06 au fost penaltiuri.

    • a si apropo, nu is trist, ma pis pe ei 10 euro. da chiar ma bucur pentru olanda.🙂 , nu au jucat ei cine stie ce spectaculos, insa asta chiar nu conteaza.

Lasă un răspuns

