Viata in Olanda, partea proasta.

Pe scurt, sunt în mare rahat. Am făcut o greşeală venind în Olanda, de departe cea mai groasă fiind partea financiară. Am nişte sume mari de bani neplătite în ţară, împrumuturi contractate aici, nu am bani să plătesc chiria şi nu-mi găsesc nici un job. Ce e mai rău e că toate astea mi le-am făcut cu mâna mea.

Nu, textul nu imi apartine. 

De multe ori viata in strainatate nu e chiar asa roz precum pare.  Avem momente in care suntem dezamagiti, suntem singuri, suntem obositi sau pur si simplu suntem in cacat .  Timpul insa probabil le rezolva pe toate .  

Nu stiu daca ar trebuii sa dau un link aici, prefer sa nu o fac .

2 responses to “Viata in Olanda, partea proasta.

  1. Nu conteaza daca pui link. Veste buna totusi, am muncit doua zile pt un tip la mutat mobila si am facut niste bani frumosi, cat chiria pe vara. Poate nu e dracu asa negru…

  2. ma bucur pentru tine. nu dispera, se gasesc job-uri destule. mai uitate pe internet la joburile de studenti. Incet, incet te aranjezi, o sa iti platesti datoriile si o sa treaca. Timpul le rezolva pe toate. bafta.

Lasă un răspuns

