2 zile de cacat, ABN Amro e o banca de hoti !

Baieti astia,de la Rots Vast, de ii recomandam , in caz ca iti cauti chirie in Olanda, mi-au crescut chiria si m-au si anuntat de asta cu o luna inainte sa mi-o creasca.

Bine de recomandat o sa ii recomand in continuare , asta pana gasesc una mai buna. Agentie imobiliara ,ca despre asta vorbesc. (ma simt ca Yoda, vorbesc de la cap la coada ).

Pai mi-au crescut chiria cu 1,93 euro dupa un an de zile, ca tra si ei sa manance o paine pe timp de criza . Pana aici totul bine, numai ca mie mi-era lene sa platesc (adica, sa downloadez/instalez soft-u de la banca, sa schimb acolo chiria automata platita lunar) mult de lucru nene, cine dracu are timp si chef de asa ceva , asa ca in stil caracteristic de „ lasa ma ca le dau si asa prea mult si nu ma dau afara pentru 2 euro” , normal ca nu am schimbat nimic.

A trecut o luna, sa platit chiria , fara aia 1.93 de euro majorare.  Apoi a urmat scrisoarea ” te rog sa platesti in 5 zile ca poate vor fi urmari „, scrisa fain binenteles in stil caracteristic in limba olandeza, de parca iti zambesc literele din pagina.

 Numai ca eu , iara cu o durere tipica de lene decebalista caracteristica, am zis, ei 5 zile timp destul,  lasa ca fac maine. Adica lasa ca fac in ultima zi.

Asa ca  in ultima zi din alea 5, am trecut la treaba, am downloadat softu, l-am instalat , am conectat tot ce era pe acolo, mi-am pus pin-u, am dat update la antivirus si scan de spyware (eu am paranoia cu jucatu de a bancheru pe internet ) si cand sa le trimit la baieti bani de pita ,  ma uit mai bine ca s-ar putea sa ii primeasca numa peste 2- 3 zile  . Nu-i bine, ca poate ma dau afara, ca e criza de locuinte in olanda .

Asa ca ce mama dracu sa fac, m-am dus la banca. Am platit parcarea frumos, ora 12, 1 euro pe o jumate de ora.

Ma indrept catre banca, banca se deschide numai la 13. Futu-va banca sa mi-o fut .

Bun, ma duc sa ma holbez putin prin centru, ce dracu sa fac .. 

M-am intors la 13, era o coada……. Da macar sa deschis si banca, am mai bagat 1 euro la parcare (nu de alta, da in locu ala am mai luat si amenda de parcare de 64 de euro) . Am stat frumos in coada, am asteptat sa imi vina randul.

Ii explic frumos doamnei de la ghiseu ce probleme am, adica sa schimbe chiria automata si sa le trimita acum 1.93 de Euro.

Prima parte fara nici o problema. La a doua, s-a uitat asa un pic la mine, (auzise olandeza mea cu accent ardelean) si zice, da , zambind! Dar va costa 15 euro. 

Bitch, say what ? Adica, platesc 2 euro pe parcare , si mai vrei sa dau si 15 euro ca sa transfer 1.93 din contul meu?

Eu care va platesc trimestrial 8 euro taxa de intretinere a contului, ce plm intretineti voi de  8 euro habar nu am.

Ba mai mult imi mai si trageti in fiecare luna vreo 7 pe pretextu ca am scos de la bancomat, ca am platit la magazine sau mai stie dracu ce am facut cu cardu meu. Eu ma, eu sa va dau acum bani ma ? V-ati tampit ma ?

Adica 19 euro, ca sa platesc 1.93 ? Nu mersi , am zis aici si un futu-va in gura murmurand in romaneste, pe care imi venea sa il traduc ca buna ziua in olandeza !

Asa ca m-am suit in masina, m-am dus direct la agentie,  sa  ma milogesc sa nu care cumva sa ma dea afara ca nu le-am platit aia 1.93 de euro ii intreb daca pot plati direct acolo majorarea.

Aia o zis ca da, am scos o moneda de 2 euro, am pus-o pe masa , mi-a dat si chitanta si ba vroia sa imi mai dea si rest.

I-am zis un ” keep the change” si am plecat.

Afaceri cu ABN Amro sa tot faci, in fiecare zi !  Futu-va natia de bancheri hoti .

9 responses to “2 zile de cacat, ABN Amro e o banca de hoti !

  1. eu am card de credit la ABN in Romania… ma rog, acum nu mai e la ABN ca au vandut-o la RBS.

    Dupa ce am facut cardul de credit, s-au scurs lin vreo 12-13 luni. Cand… primesc un SMS: incepand cu luna x la fiecare depunere platiti un comision de 5 lei. Adica, astia imi iau bani si pentru ca ma duc sa le dau bani….. hmmmm

    Dupa aia a venit RBS-ul. Cred ca le-a placut mutarea asta, ca n-au renuntat la ea. Si astia-s la fel de hoti.

  2. politica companiei. Tra sa manance si ei o paine ,daca tu tot meri sa depui bani.
    Stii tu, curentu costa, angajati costa. Pe timp de criza din ce vrei sa traieasca.
    Haha, eu cred ca e o cerinta la meseria de bancheri ca tra sa fie hoti, altfel nu ii angajeaza.

  3. Andrei, o firma din Germania a trebuit sa-mi plateasca niste servicii in Romania. Oamenii corecti, au platit. Banca din Romania mi-a luat 190 de euro din bani, numai din diferenta de curs, plus taxe. Toate bancile din lumea asta sunt niste hiene.

  4. tinere,m-ai facut sa zambesc.🙂 e o lume in care depindem de ei.e un sistem mult prea bine pus la punct.de data asta ai reusit sa-i eviti,alta data o sa ti-i iei.asta-i viata.
    blogfather
    pai n-ai putut sa-ti scoti banii in euro,iar apoi sa-i schimbi la un exchange? se stie ca in romanica bancile iti schimba valuta pe nimic… ramaneai intepat doar cu taxele.

  5. de luat mi-o iau in fiecare luna. Adica imi iau ei, vreo 15 euro ” cost de administrare” si comision pe plati si cacaturi. Futui in gura.

  6. Bogdan, nu, erau pe firma, suma era mare… mai complicat… se putea, dar pe bucati, cu multe hartii… e facut in asa fel incat sa-ti bagi picioarele si sa le dai cat cer decat sa te plimbi cateva zile pe la ei.

  7. Hauliu, conasule, ai nemerit pa mana despuiatorilor astora! Decat sa-mi mai amintesc in ce cacaturi m-au bagat, mai bine mai bag o cafea ca-mi creste adrenalina degeaba…

Lasă un răspuns

