Biggest Romanian Summer Hits (remember the titans)

Parca nici melodiile de vara nu mai sunt ce au fost inainte. Acum e cu dusmani, cu mertane si tot felu de aratari colorate cantand din laringe .
Insa melodiile astea vechi mi-au mancat zilele si noptile de vara si mi-au lasat pe creier cicatricile refrenelor, care nu o sa ma paraseasca poate pana la sfarsitul vietii.
Asa ca, pentru ca e vara e soare, e cald si vreau la mare la soare unde fetitele sunt goale (prieteni stiu de ce), mi-am zis sa ne amintim putin cele mai proaste tari si mari succese romanesti in materie de hit-uri de vara,cele care ne-au incantat verile, inainte de aparitia manelelor. Cele pe care le pandeam la radio, ca se la tragem pe o caseta, sau chiar cumparam si cate o caseta cu ele din piata pe 50 de mii.
Ascultand-ule e imposibil sa nu iti vina macar un zambet asa in coltu guri, sa iti amintesti ce faceai in perioada aia, si sa recunosti cu mana pe inima, ca le ascultai.
Si le ascultai ca nu aveai incotro , ca ti le bagau radiourile ,atomictv-ul sau vecinul pe gat vrand ne-vrand.
Cu mentiunea ca topul ramane deschis sugestiilor ( in caz ca va aduceti voi aminte de vreuna mai buna, ziceti ), iata-l top 10-ul meu,in ordine descrescatoare, biggest old romanian summer hits :

10. Non Stop – jimmy , zi sa mori tu ca nu il stii pe jimmy care iubeste fetitele in bikini.

9. Candy – mergem la mare. Iti zic numai atat, „in vara asta fac tot ce imi trece prin cap ”🙂

8. Sweet Kiss – Alin , Alin , toate fetele mor dupa tine , nopti cu tine ele isi doresc. Tu alin, alin alin…

7. Valahia – Banana, o mai stiti pe aia cu Susana care i-a furat banana.

6. Angels -Asa-s baietii. Ritmul e select, am zis , am zis .

5. LA – ochii tai, Asta deja e de clasic „traiesc inconjurat de oamenii rai si tot ce imi amintesc acum sunt ochii tai „.

4. Andre – libera la mare .. stau cu tine la soare, ne iubim pe nisipul fierbinte, si (genial) nu mai sunt o fata cuminte ”

3. N&D – Vino la mine. „haide vino inapoi, sa fim noi amandoi, vino la mine , vreau sa fiu iar cu tine ”

2. Andre – Lasa-ma papa la mare , pentru cine se intreaba de ce apare „Andre” de 2 ori, de aia ca aveam si autograf de la ele, de aia na !

1 Valahia – La mare la soare Si binenteles, fara nici o surpriza pentru uni, clasicul ” la mare la soare ” , originalul.

5 responses to “Biggest Romanian Summer Hits (remember the titans)

  1. ba da’ ce te preocupa si pe tine…pocnitorile astea-s acum doamne decente,ce stii tu.
    si nu,n-am putut sa ascult decat vreo 2,nici alea cap-coada.
    plus ca as putea impusca fara remuscari vreo 2-3 ‘baietei’ d-aia.🙂 nu-i suportam nici atunci.

  2. dap, cu siguranta, de aia am refrenele inscriptionate in creier🙂
    Mi se par acum putin penale , vorba lui biki, dar parca aveau ceva… o doza de optimism, de puritate, de prostie.. aveau ceva, intr-un fel te faceau sa te simti bine :))

  3. super topul as mai adauga cateva melodii cum ar fi:La Familia-zile insorite,Simplu-Hai Bye,Body&Soul-super femei si ne-au topit caldurile, AS XX- la mare, Voltaj-albinuta,Asia-o iubire de-o vara , Geniu-macho man

Lasă un răspuns

