de ce merg olandezii in locuri mai calde ?

…pai cum de ce, pentru ca la ei e frig , rau ! De aia !
Si marea e rece, dar rece e prea putin spus.. e gheata !
Am mai trecut astazi odata prin Haga, si apoi mai exact prin partea orasului numita Scheveningen.
Locul arata superb,atat haga cat si plaja. Curata, lume este, ba chiar statea lumea la plaja astazi. Probabil sa ii prinda vantu, ca soare nu era.
De baie nu facea nimeni baie, ba nu mint, cred ca am vazut vreo 2 burtosi prin apa.
Mi-am bagat si eu picioarele la propriu , si apoi mi le-am bagat la figurat, ca
m-a luat asa un siroi pe sira spinari si un gand care ma dus la moscova si aia de fac baie iarna .
Asa si cum ziceam, terase multe, canapele colorate, fel de fel de budha club-uri si terase cu perne uriase, miros de restaurante de peste.

Am mai dat o tura pe ponton, sa vad cum se arunca baietii cu bungeeeee…iar apoi m-am dus pana in port sa vad cateva nave,
mai un yacht.. una alta.
Misto locu per ansamblu,da pacat ca a venit ploaia si ca nu a fost cald ca altfel faceam si o baie .

Per ansamblu o zi misto.. si un loc de vazut. 

Lasă un răspuns

