Criza varstei de sfert de viata (18+, adica tra sa fii peste 18 sa citesti)

Acum o sa ma vait.  Nu tre sa citesti, ba mai mult mi se rupe de parerea ta, si s-ar putea nici macar sa nu iti raspund.

Iti zic dinainte, vezi ca vorbesc obscen, si postu asta nu e facut sa iti inveseleasca ziua.
De fapt nici nu e pentru tine. E pentru nervi mei, intelegi , e pentru mine !
Deci , daca ai avut o zi buna, poate ar trebuii sa citesti altceva. Vezi mai jos, un clip, cateva post-uri la misto sau chiar si pagina cu link-uri de mai sus, care te pot duce la bloguri in care sa citesti chestii fericite, misto, inveti chestii noi, si asa mai departe, ramai fericit in lumea ta, si nu iti fute nimeni ziua.

Aaaa,  deci, ai decis ca totusi vrei sa citesti. Bine ! Ia-ti ceva de baut langa tine si hai da play la piesa.

Sa nu fiu singuru care bea, de aia sa iti iei, pula mea, doar nu beau singur.

Si acuma eu zic asa , pula de fapt nu e un cuvant obscen, sau de fapt esti obisnuit cu cuvintele obscene, ca altfel nu ai fi citit mai departe nu? Tu dai din cap, afirmativ.
Cuvintele „pula mea” exprima mult mai multe sentimente decat „te iubesc ” de exemplu. Cand zici un da-o ma in pula mea de viata, sau de lucru,  exprimi de fapt, suparare, nemultumire, deznadejdie, etc, deci mult mai multe sentimente decat iubire nu ? Hai ma, feministelor, care ma contrazice ? A nimeni, bine, lasati omu prost in pace !

Am deschis butelia de jidvei de acasa, si gandurile mele curg in cele ce urmeaza ..

Ba cand pula mea m-am maturizat, cand am inceput sa imi fac griji, cand au inceput sa ma doara toate,si
sa fiu obosit. Ma duc la servici si vin acasa, tv mancare si la somn.
Am colegi de 20 de ani, care ies in fiecare seara, beau, eu nu !
Eu is obosit, eu trebuie sa lucrez maine. Pe mine ma astepta prietena. Eu am constinta.

Inainte nu imi pasa, nu conta, asta nici macar nu era o piedica. Da nu, acum am constinta.
Acum NU, acum sunt obosit. Daca beau, stiu ca maine mie rau.
Ti-e frica ca te inseala femeia, barbatu ? Da inainte iti pasa ? Inainte te interesa ? Inainte aveai ganduri de astea ?
Aveai pe dracu.

Nu stiu, a fost prea abrubt. Am devenit adult. Relatie, certuri, familie, ganduri..si sa fi politicos.
Sa mergi la servici, sa lucrezi, sa faci bani, sa cumperi chesti si sa iti faci relatii , ca poate o sa ai nevoie ?
Asta inseamna sa fi adult ? Pula mea, m-am saturat. Viata asta inseamna doar munca, o nevasta, copii si de 2 ori in vacanta ?
Tv, stiri, filme mancare si somn. Te gandesti de azi ce o sa mananci maine, ce o sa mai gatesti maine ?
Ba noi pentru ce pula mea traim ? Pentru cum te fute sefu la servici, si cum sa gati odata sa ajungi acasa, si sa te intinzi pe canapea?
Sa fi politicos, sa nu te enervezi ca poate pula mea te da afara, poate faci scandal acasa.  

 Ajungi acasa si bine ca ai gatit ieri, ca azi chiar nu aveai nici un chef sa gatesti, azi pula mea, te poti intinde intinde linistit pe canapea.
Ca esti obosit ma, esti rupt, ai nevoie de odihna. Ai nevoie de relaxare, sa te uiti la tv, sa vezi stirile, si sa dormi.
Si pula mea a mai trecut o zi. Si ce pula mea ai facut azi ? Te simti mandru de tine?
Simti ca ai realizat ceva, ai ajuns mai aproape de scopul tau ? Ai ajuns o pula !
Scopul nostru in viata asta e sa ne inmultim si sa ne crestem copii ?
De ce ma, ca ti-e frica ca nu are cine sa iti aduca o cana cu apa la batranete.
Si daca pe copilul tau o sa il doara in pula de tine , ti-ai ratat viata nu !

Gata, am terminat butelia, ma gandesc oare sa public postu asta ?
Chiar nu are nici o relevanta pentru tine, nu te regasesti de loc in el…
si mai mult..maine nu o sa ma reprezinte.
Cand aburii vinului au trecut, poate nu o sa ma regasesc nici eu in el.
In fine.

Da- o in pula mea de viata !

Apropo, asta era postu 101, asa ca ma felicit, nu credeam ca o sa scriu vreodata atat.
Mersi pentru vizite, comentarii, si toate cele.

2 responses to “Criza varstei de sfert de viata (18+, adica tra sa fii peste 18 sa citesti)

  1. Urmeaza scenariul „Madalina Manole”, asta in caz ca nu suna ceasul la timp sa te scoale. Sa mergi la servici. hihihih.

    Unii zic ca starea partiala sau totala de betie, lasa sa ni se vada adevaratul „eu”, pe care il tot ascundem cu sau fara succes in viata de zi cu zi. De frica sa nu ne dea afara, de frica sa nu divortam, de frica sa… plm

    Nu, copiii nu se fac pentru ca esti egoist si ti-e frica de singuratate pe patul de moarte. Nici ca sa ai si tu ocazii sa mergi la serbari de 8 martie… Se fac… sa incasezi alocatie si ajutor social. Just in case ca te dau astia afar’ din job, e bun si ajutorul social.

Lasă un răspuns

