Invitatii pe u-torrent.ro, tracker romanesc.

Mie imi place site-ul asta de torente romanesc.

De aici din olanda, prind o viteza de download de pana la 1, 5 mb/s ( in romania merge mult mai bine).

L-am incercat si in germania ,si viteza era cam aceeasi, (pe internet t-online). Deci e destul de bun.

In plus, gasiti aici filme cu subtitrare direct in limba romana, de la cam la xvid, dvdrip-uri pana la bluray , plus jocuri, si audio, carti ce vreti voi.  Site-ul e in extindere asa ca vei putea primi si invitatie de a fi uploader (if that’s ur thing) .

Pana una alta, eu v-il recomand.

Din cate stiu, se intra doar cu invitatii, dar nu va faceti griji ca am destule invitatii pentru voi , asa ca daca aveti nevoie, ziceti (asta in caz ca nu dau ei drumu la inscrieri intre timp) !

L.U – nu e nevoie sa lasati adresa de mail in comentariu, daca ati completat casutele corect.🙂

UPDATE : Fratilor, imi pare rau dar am terminat invitatiile, deci comentarile la acest post sunt inchise !

49 responses to “Invitatii pe u-torrent.ro, tracker romanesc.

  1. robert, nyx ati primit invitatia pe mail.
    robert, vezi ca e forum pe pagina , poti citi acolo ce te intereseaza.

    verificati si folderul spam, in caz ca nu ati primit invitatiile.

  2. ms pt invitatie dar din pacate nu merge imi zice „Nu gasesc aceasta pagina

    Ne cerem scuze dar pagina nu exista :(” oricum ms mult pt invitatie:D

    • Multumesc mult! La fel si pt pasii pt angajare in Olanda,chiar azi am vorbit la primaria localitatii unde sunt si e foarte complicat pt romani! Oricum de mentionat este si faptul ca nici macar nu stiu unde se afla pe harta Romania!

  3. @bogdan, u got it, @Irina, lasa-ma sa ghicesc e vreun catun prin provincia Brabant ? Oricum ma mira ca nu au auzit de romania, poate nu au trecut fratzi nostri colorati pe acolo. haha

  4. @vali , @alexutza le-ati primit !!

    @adryano, adresa ta de mail mai e folosita, deci verifica si folderul spam , recupereaza-ti parola daca te-ai mai inregistrat odata pe site sau lasa o alta adresa de email.

  5. ba cine vrea invitatzi ( ottodanger = ID meau ) doar imi dai un buzz !! si imi ceretzi invitatzi ca am pe mai multe trackere kiar si pe u-torrent😀 sau pana mea🙂