O lume fara internet, televiziune si telefonie!

Majoritatea dintre noi ne-am nascut intr-o lume fara internet, fara telefonie mobila.
Uni chiar inainte de televizor. Numai ca aia era atunci, era alta lume inainte.
In primul rand nu eram asa de multi, ca acum , si nu eram asa de dependenti de calculatoare si comunicatie. Daca nu ma crezi , poate ar trebuii sa vezi procentajele din postul anterior.

Asa, acum hai sa facem un scurt exercitiu de gandire .
S-a presupunem (prin absurd) ca ar fi o mare furtuna cu particule cosmice , care ar lovi in cablurile de electricitate, si dintr-o data toate televizoarele , in toata lumea s-ar intuneca , ba mai mult ar fi afectatate toate aparatele media ( internet, telefon,etc ) care nu ar mai functiona din cauza particulelor.
Oare ce s-ar intampla daca toata lumea ar inceta sa se uite la televizor dintr-o data, daca toata lumea ar  fi deconectata de la internet si de la comunicare prin orice fel de mijloace, altele decat cea conventionala , fata in fata ?
Hai sa iti zic teoria mea, in primele zile ar fi un val de sinucideri, a celor obsedati de televizor si de facebook etc.
Apoi multe firme de pe internet, sau dependente si ele la randul lor de internet,sau comunicatii ar da faliment.
Pentru ca aprope orice activitate comerciala depinde de calculatoare, sau de telefoane , sau in principiu pe comunicare ar da faliment si magazinele, neavand posibilitatea de a coresponda cu furnizori, care la randul lor vor da faliment din imposibilitatea de a comunica cu producatorii, care la randul lor vor da faliment din cauza lipsei pieselor sau a materialelor prime. Neavand cui sa vinda, cei care ofera/produc materialele prime isi vor inceta activitatea.
A da, veti spune ca exista si posibilitatea comunicari scrise (posta traditonala, curier etc), numai ca in societatea rapida de acum.. re-adoptarea acestora ar dura mult si oricum nu ar mai conta. De ce?

Deja 70% dintre firme vor intra in faliment, restul de 30% ar fi pur si simplu insuficiente pentru a furniza productia globala necesara de orice. Sa zicem alimente .
Ne-avand destula hrana, lumea ar iesi in strada, ar ravasii magazinele, depozitele in cautarea ei . Apoi incet ne-am ucide intre noi, pentru un colt de paine. Taranii ar fi probabil primi ucisi si jefuiti de catre masele furioase.
Ne-avand productie, insecticide, si materie prima, culturile de hrana ar disparea, si cele ramase ar fi rase de catre multimile infometate. Multi ar muri de foame. Ar mai ramane animalele salbatice.
Cei care se vor revolta si retrage in paduri, se vor apuca de vanatoare si de trait din natura. Numai ca daca numai 10 % (700.000) din populatia lumi ar vana cate un animal pe zi, cat ar dura pana am extermina toata fauna de pe glob. Cateva luni probabil. Da, am putea manca si vegetatie, numai ca neavand animale/vietuitoare (care la randul lor sunt dependente de alte vietuitoare) vegetatia fiind dependenta si ea de vietuitoare (polenizare etc..) , si flora ar disparea. Deci daca nu am muri de foame , am muri din cauza schimbarilor climatice datorate lipsei de oxigen .

Deci concluzia (mea), fara internet , televizor si telefon, in lumea de astazi nu ar mai exista viata pe pamant.

Sau totusi poate nimic dintre toate astea nu s-ar intampla, tu ce crezi ?

2 responses to “O lume fara internet, televiziune si telefonie!

  1. Ne-am destepta si inca rapid de tot. Stiati ca orice centrala de producere a electricitatii, otelarie, fabrica etc., este conceputa astfel incat sa poata fuctiona manual, fara calculatoare ?

    Da, poate n-am mai avea acces pentru o vreme la fructe exotice si toale de import, dar am incepe chiar noi sa cultivam pamantul si sa producem cele de trebuinta pe plan local – globalizarea si noua ordine mondiala, ar primi o lovitura mortala.

    Noi am munci pe-adevaratelea, in loc sa facem 0 si 1 sa fuga prin cabluri de fibra optica, familiile ar fi impreuna, viata ar fi mai simpla, am re-invata sa ne apreciem vecinii si semenii, apropierea fata de oameni ar fi reala si nu virtuala, copiii ar creste cu siguranta mai destepti, am re-incepe sa citim carti, intr-un cuvant, am fi mai fericiti.

    Pentru inceput, citi aici: http://eufrosin.wordpress.com/2010/01/24/copilul-mobilul-si-cancerul-terminal/

    Apoi, luati la rand articolele de la eticheta „Sanatate”, sau de ce nu, „Terorism”. Apoi, pregatiti-va pentru iesirea din Matrice.

Lasă un răspuns

