Acelasi cacat, alta saptamana.

” same shit , different day” cu gandul asta ma trezesc dimineata, si nu doar asta, ci aproape  in fiecare dimineata de lucru.
Cu gandul asta ma duc la treaba. Asteptand deja zilele libere. Asteptand sfanta seara de vineri.
De obicei sunt mult mai obosit dupa weekend, chiar daca nu am facut nimic.
Or exista si oameni care vin luni cu bateriile incarcate, si plini de viata , dupa un weekend odihnitor insa eu cu cat ma relaxez mai mult cu atat mi-e mai greu sa ma ridic. Luni nu ai chef de lucru, ca vine dupa weekend, si vorba noastra nici iarba nu creste.
Marti decizi ca e timpul sa treci la treaba, ca vrei nu vrei , da nu ai ce face. Deja scuza cu „nici iarba nu creste” nu mai merge.
Pe Miercuri, deja intri bine in treaba, si muschi ti se obisnuiesc, mintea ti se relaxeaza sau se complace cu idea , ca nu are incotro.
Joi e zi productiva, stii ca vine vineri, te convingi ” hai ma inca o zi”, si cumva ziua trece destel de repede.
Apoi vine vineri, care per ansamblu e o zi de cacat si ea. Parca e cea mai lunga zi a saptamanii.
Nu mai vine odata ora aia, cand te ridici de pe scaun si o tai la bere, sau acasa, sau unde vrei tu, ca vine sambata, si te doare in cur.
Si stii ca poti sa stai vineri cat vrei tu, ca nu trebuie sa te trezesti, ai timp destul, wow 2 zile libere.
sambata, e cea mai buna zi a saptamani. E ziua distractiei, a reparatilor minore prin casa, sau a curateniei, ca sa ai sentimentul ca totusi ai realizat ceva pe acasa. E ziua teraselor, sau noaptea cluburilor, asta daca nu iti revii din betia de vineri. E ziua odihnei, daca asta preferi.
Duminica e o zi de cacat, poate cea mai de cacat . In primul rand ca trece foarte repede, si pana te dezamortesti e seara .

Si seara stii ca tre sa te duci la somn , pentru ca maine trebuie sa te trezesti.
Da cum sa te duci la somn, devreme cand tu nu esti obosit, ca vorba aia ai avut 2 zile libere .

Asa ca o lungesti, pana cand intr-un final te trezesti in pat  duminica pe la orele diminetii, si te gandesti :
– Ba, sa-mi bag, ce repede o trecut si weekend-u asta, si  ii luni si iara tre sa o iau de la capat.

Nu stiu cine a zis ca Duminica e ziua odihnei, dar in cazul meu numa zi de odihna nu e, mai ales daca suferi de insomnia serii de duminica.  Recordul meu e de 737 de oi, cel putin atat imi amintesc .

8 responses to “Acelasi cacat, alta saptamana.

  1. yeah same for most of the ppl, with the differenence that some really have no pains :))) and maybe are not lonely.i keep on thinking all the time about that…why exaclty is so shitttt ….but i know one thing for sure…life gets easier shittier than better so we just have to stick to the things that make us happy ..so we dotn feel a real misery…i strongly believe that living with someone u care about can get u thought the day….i was working the same work with and without y….trust me i can tell the difference

  2. life is always better if u have someone to share it with i agree. And it passes a lot faster also , maybe u have even more desire to live it and to do smtgh. Otherwise u are stuck in this time -continue loop of work, eat, sleep, rest..
    PS. I know , u like fluffy pictures🙂

  3. Credeam ca ganduri de-astea te-apuca numai la betie… Baiatu’ ce pixu’ meu de atitudine e asta? Cati ar vrea sa fie in locul tau, da’ lucra pe 2-300 de euro (in tara), sau mai bine, 50 de euro pe luna (in alte tari) de le sar capacele? Hihihihi
    poanta asta nu tine. La naiba. Nush ce sa zic… nasol. Schimba firma, uneori ajuta sa intri in anturaj nou…

  4. @elena
    1. Nu ma vaitam ca imi merge prost, ba departe de asta , ci doar ca in afara de lucru si acasa ,mancare si somn nu prea am timp sa mai fac si altceva.
    Si cand am timp is mult prea obosit. Dar, deh, am acceptat asta . Nimic nu vine fara sacrificii.
    Iar cu tot respectul, daca ei prefera sa lucre in Romania pe bani aia.. treaba lor. Am mai scris eu de ce e bine si de ce nu sa fi ,si sa lucri in stranatate.

    2. Nu tre sa schimb firma, pentru ca job-ul e great , it pays si nu ma fute nimeni la meodie ! Numai ca, singura problema e ca , doar asta e , un job ! Un job in care am ajuns la nivelul maxim unde puteam sa ajung, in care probabil nu o sa am nici un viitor🙂 E o diferenta mare intre un job si o cariera.
    3. Ma, mai apuca si pe mine, ce plm doar toti suntem intr-un loop cateodata de care ne-am saturat . De la a te plange putin si pana la a-ti schimba totalmente viata, e un pas mare. Am schimbat destule tari, asa ca, poate chiar stiu despre ce vorbesc.

  5. u dont have to explane urself we all know what thats all about..work will be always work…love will be always love…when u have sb next to u the shittiest work can look pretty good…anyway…coming soon…:)

  6. eu zile de-astea de cacat dar uneori mi se intampla si chestii bune la servici…UNEORI!! week-endul trece repede cand ai un servici stresant si luni dimineata iti zici: oof iar o zi in care imi intepeneste curu pe scaun si stau toata ziua cu ochii beliti in calculator pana la 8 seara cand cad franta…oricum pe criza asta zic eu ca-s norocoasa ca am un servici macar…

Lasă un răspuns

