Romania ma deprima

Imi iubesc tara, dar nu despre asta e vorba in postul asta.
Am fost acasa , in vacanta, si am strabatut tara dintr-un cap in altul.
Am asteptat pe centura Bucurestiului 2 ore, pentru un cacat de semafor. 3 km in 2 ore.
Am mers de la Medias la Oradea 8 ore , 350 km.  Drumurile is praf , dar nu iti zic o noutate .
Cozi si trafic, si gropi si radare. Plus Saracie si mizerie. Si spaga si gunoaie.
Si cand am ajuns acasa, am realizat ca nu mai e nimeni pe acasa.

Cine mai e acasa ? Ba, cine a mai ramas ?

3 sfert din cei pe care ii stiam au taiat-o pe la munca in alte tari.

Au ramas batrani si copii care (poate) merg la scoala. Copii care cresc fara parinti,
si dupa care mai vin din cand in cand parinti sa ii ia in vacante, sau sa ii care dupa ei prin italia, spania , germania sau pe unde or fi ei .
 
Cei tineri, de varsta mijlocie , putini si ei, care au ramas, stau si se plang, ba ca nu castiga destul sau cat ar vrea, ba ca toti bani pe care ii fac se duc pe cheltuieli. Ba rate ba cacaturi. Ba credite. Ba autostrazi care nu-s. Ba oameni care ies in strada ca nu au bani.

Si ni se pare normal sa fie asa. Zicem lasa ca asa ii Romania , asa ii la noi ,astia suntem.

Si cat timp suntem in Romania le acceptam. Poate nu mai sunt obisnuit cu astea. Poate am uitat. Poate sunt multe lucruri bune care nu imi vin in minte acum. Dar sincer, nu imi mai vine sa ma  mai duc acasa. Nu ma mai duc, ca ma deprim .

Si cum ziceam, acum un an ” Romania este tara unde vreau sa ma intorc si sa traiesc pana la sfarsitul vieti.

Este tara tuturor posibilitatilor si cea mai minunata tara din lume… pentru ca e tara mea! „

pic: mortu.eu

5 responses to “Romania ma deprima

  1. Preturi de la an la an tot mai mari… Intr-o buna zi o sa explodeze de tot.

    Am vazut insa angajai muuuuuuuuuuult mai politicosi in banci, in benzinarii, la coafor, la magazine.

  2. Romania a ajuns mama vitrega a romanilor. Si-a renegat si si-a alungat fiii si fiicele, care au ajuns sa munceasca sau sa se milogeasca la straini, nevrand sa le mai poarte de grija, dar, in schimb, asteapta de la ei rasplata, credinta, iubire. Iubire avem, caci inca o iubim si ne doare, dar, totusi, cu viata noastra ce facem?

  3. Pana si tu te plangi. Ai plecat si ai lasat-o prada hotilor. Tara asta este rezultatul muncii tale, rezultatul muncii mele, rezultatul muncii noastre. Am renuntat usor la ea, pacat, altii nu au o tara pentru care sa lupte. noi avem, am mostenit una, dar ne plangem. Noi, care am ramas, voi care ati plecat. Noi, ca stam cu mainile in san si nu se schimba nimic, voi ca ati renuntat si totusi nimic nu se schimba

Lasă un răspuns

