maniere pe facebook

Eu am renuntat , de curand ce-i drept,  la Facebook, si la retelele sociale din  3 motive :

-1 schimbatul status-ului (cearta – single, iubire din nou – in relationship )

2 intre timp un virus gelos mi-a sters toate contactele (friends)  , si imi era lene sa le adaug din nou  .

3. Nu le mai vad rostul.  Si ma doare fix in cur ce face bla bla, ce ii place si .. asa mai departe. Daca ma intereseaza il intreb direct   .Si daca nu ma intereseaza, de ce sa imi umplu creierul cu mii de informatii inutile.  De mult consider ca daca ai o/un prieten/a , nu ai nevoie de Facebook. Sunt mii de cazuri de cupluri care s-au despartit din cauza retelelor de socializare. Am avut destule „discutii amicale” cu subiectul de ce i-ai raspuns, cine e aia/ala … de ce esti single, de ce nu , sau de ce .. stii ceva fuck it, Facebook e pentru oamenii singuri (adica single ) zic eu. S-au pentru barfe, adica aia si alea carora le place mult sa vorbeasca .  

Totusi , daca esti intr-o relatie si folosesti facebook, ar fii bine sa mai stii si urmatoarele :

One response to “maniere pe facebook

Lasă un răspuns

