T-mobile au cititori in cafea .

Altfel nu imi explic cum , inainte cu 2 saptamani sa ma mut (o sa detaliez, zilele astea ) mi-au trimis pe adresa veche ( n.r curenta ), un plic cu „Mult succes in noua locuinta ” si in interior continua cu ” speram ca mutatul sa desfasurat cu bine ,lucrurile tale si-au gasit locul si te-ai obisnuit deja cu noul mediu. Si acum poti sa treci la partea relaxata a mutatului adica poti sa ii inviti pe toti in noua ta casa ”

– Stati bai baieti ca,  nu m-am mutat inca , iara ati luat-o inainte ! Da nu-i nimic , ca atunci cand o sa schimb si adresa de primit facturi , imi mai trimiteti o data plic-ul asta .

Ceea ce e misto e ca mi-au atasat si 4 carti postale cu o ceasca de cafea.

Si cartile astea postale se pot si razuii (la gura cestii ) si au miros de cafea , na asa-i ca ii  misto ?

– Da, da dar mai baieti nu mai bine imi trimiteati si voi un colet cu o sticla de Jack, si cu mesajul .. Hai la o bauta , ca acuma ai unde sa dormi la mine !!

In fine toate ca toate, da in caz ca raman fara cafea dimineata macar am ce mirosi .. ce sa ii faci si cu spam-ul asta de calitate… olandeza !

5 responses to “T-mobile au cititori in cafea .

Lasă un răspuns

