Mama la 10 ani !

Ies cu colegi mei olandezi la o tigara  . Unul dintre ei citea ziarul (de telegraaf) pe iphone. Si citeste cu voce tare :

Fata de 10 ani, naste copil perfect sanatos ,tatal este si el minor

Fuck, ma trece un fior pe sira spinari (numa sa nu fie din.. ). 

Nu se poate ma, zic, chiar si ma dau asa mai aproape sa citesc si eu .

Urmatorul rand ” Nasterea sa intamplat in provincia sud spaniola Jerez de la Frontera  ” , pff deci in spania in gandul meu…

Si citesc parca mai linistit, :
” Fata , de origine romana … ”  o bagami-as pula in originile ei , am stins tigara ca mi-a pierit pofta si dau sa ma indrept inspre intrare, sa scap de val, ca nu aveam chef de ” discutii „, cand colegul meu citeste mai departe : 

” – Conform proaspatei bunice, mama fetei, acest lucru este ceva normal in tara lor de origine !  ” 

Deci fata aia o avut sex la 9 ani, a ramas insarcinata si a fatat la 10 ani, si lu masa i se pare ceva normal, ca , chestii de astea sunt tot timpul in Romania   ..  asa-i mai Andrei ?

N-am mai zis nimic.

Da da, stiu, de fapt sunt tigani… dar eu am citit (si auzit ) doar de cetateni romani . Tu poate intelegi subtilitatea aici , dar pana la urma crezi ca mai vede cineva diferenta ?

20 responses to “Mama la 10 ani !

  1. Vrei sa-i sterilizezi? hiihihihihi
    Cine scoate sabia („sterilizatorul”) de sabie va pieri!

    Da, mai, asa e la voi in Romania, asa ceva e nomaaaaaaaaal? Da’ nici strazi am auzit ca n-aaaaaaaaaaaaveti. Cred ca sare lumea din pom in pooooooooom… hihiiiiihi

  2. Si campania se va numi SterlilizAtor I, II, III… hihhh

    Eu am foarte multe prietene tiganci (incepute din vremuri cand in clasa, numai eu si ele aveam multi frati). Varul meu e casatorit cu o tiganca, au un bebe, casa, job… Mie oamenii astia mi se par OK. Mai ales de cand stau in Germania si stiu ce e aia sa fii AUSLÄNDER…

  3. Da mai Andrei, naspa. Si eu am o retienere considerabila cand ies din tara sa mentionez de unde sunt. Dar nici nu are rost sa porti dupa tine povara complexului astuia, ca oricum, tu esti un exemplu mai bun si mai pregnant pentru colegii tai olandezi al romanilor. Si oricum, generalizarea nu e o dovada niciodata de inteligenta.

  4. asta este. Sunt ai nostri. Rabdam… Ca peste 20 ani vor fi mai multi la ei decat la noi. Sa vezi cand s-or amesteca astia cu turcii, araboii si maghrebienii din Occident.

    Sa vezi natia dreaqu!

Lasă un răspuns

