Eu merg cu pasi marunti spre mai bine .

 

Dupa ce am schimbat canapeaua, si locul , imi venea greu sa ma apuc iar de scris pe blog , de fapt inca nici acum nu m-am obisnuit , si nu imi gasesc locul … asa ca niste poze..

Cu ce?    Pai , in sfarsit am ajuns sa am o casa .  

 

Adica nu e casa mea, dar in sfarsit am ajuns sa am un loc pe care pot sa il numesc acasa. Si asta la 200 de metri de servici.. nu 15 km ca pana acum. 

Despre scursura pamantului..  de fapt , cand am ajuns inapoi dupa vacanta si inainte de mutat, eram atat de relaxat.. ca l-am iertat (pe moment , ca acum imi pare rau ca nu i-am dat cu un pic de elixir maroniu) dar in fine, cel mai destept cedeaza.. eu asa am auzit .

Eu eram mult prea deconectat dupa :

Sofia, in Noiembrie .

  Ca sa ma pregatesc sufleteste.. eventual pentru ca oricum nu mai suportam sa stau in locul ala am facut o mica vacanta in Sofia Bulgaria. O mica vacanta in care nu am facut altceva decat sa dorm si sa lenevesc toata ziua  ! Dupa 5 zile am ajuns la concluzia ca as vrea ca viata sa fie cu „room service” .

Cateodata cel mai bun lucru pe care il poti face.. e sa nu faci nimic .

3 responses to “Eu merg cu pasi marunti spre mai bine .

Lasă un răspuns

