Intelectualii lui Google, III.

Pentru ca nu imi place sa rad singur :
A. Ca nu is nebun .

B. pentru ca e mai bine sa razi impreuna.

si C.   deoarece ar fi pacat ca asemenea capodopere ale literaturii  google-iene sa se piarda.

Astazi un nou episod din celebrul serial ” Intelectualii de azi (ai lui google) , retarzii de maine „, episodul 3.

Dependenta de cacat  – e naspa sa ai orice dependenta, si eu sunt dependent de tigari. Deci poate nu ar trebuii sa radem de saracu.  Insa pentru a te ajuta as vrea sa stiu raspunsul la cateva intrebari : 1.de cand esti dependent de cacat? 2. cat  bagi pe zi ?   

Mos craciun nu vine ca se duce la curve  – Da !! Deci in final, Mos Craciun si-a  dat seama ca era si timpul sa isi faca un cadou .

buzz prescurtat –  bz. ?? Sincer, nu stiu, dar uite daca tot ti se pare prea lung, poate ar trebuii sa cauti ” prescurtarea de la prescurtarea lui buzz prescurtat „!!

poze cu caca si pipi – oh shit! Thats nasty !

 

Balada drogoogler-ului roman (cautari cand esti high ):  

Eu sunt omu care nu se ia cand e fumat .

Iti dau lectii de cum sa fumezi iarba.

am 13 ani si am fumat iarba  doar toti prietenii mei fumeaza iarba

Ascultam muzica de fumat iarba  sau  muzica cand esti fumat

si ne uitam la filme tari cand esti pe iarba cu faze  haioase cand esti fumat.

agitat fumez iarba , dar  dc ma panichez  ?,

daca fumez marihuana si imi bate inima de doua ori mai repede ce se poate intampla ,

Oare , poti sa lesini de la iarba ?

 

Episodul II si I acolo .

One response to “Intelectualii lui Google, III.

Lasă un răspuns

