Viitorul arata bine ! Filme gratuite pe Android si iphone.

Imi aduc aminte prima mea experienta cu vizionatul filmelor pe ecrane mici,  acum vreo 3 ani . Atunci am luat trenul de noapte dintre Sofia si Bucuresti . Adica vreo 12- 13 ore la cuseta . Singur – singurel.  Norocul meu, a fost ca am avut un Sony walkman la mine de 4 giga  cu ecran de 1,3 inch si pe care am pus vreo 4 filme mp4  . Filme care mi-au tinut companie pana cand am adormit. Si m-am trezit dimineata in Bucuresti.

Cu walkman-ul lipit de fata .

Intre timp , de atunci am mai vazut cateva filme prin tren si in zbor pe Samsung Galaxy-ul meu , la care la cu ecranul de 4 inch nici nu iti mai fortezi ochi  .

Claustrofobia, primul film lansat gratuit pe android si iphone. 

Zilele trecute am citit pe un site de stiri despre lung metrajul  olandez,  thrillerul „Claustrofobia „ ,  lansat exclusiv in online si mai ales gratuit si exclusiv pentru Android si Iphone . Cu o singura inregistrare pe site sau o donatie anonima de 4 euro (yeah right :) )

Super misto idea.  Acum , binenteles , daca esti acasa nu o sa te apuci sa te uiti la film pe telefon. Insa daca esti in tren, avion, masina .. e chiar ok.

Chiar si pentru 1 Euro sau Dolar pe film/premiera cinematografica.

@ In caz ca nu intelegi olandeza, deci filmul , nu dispera.  Preconizez ca nu va mai dura asa de mult pana la o avalansa de filme lansate online . Deci , viitorul arata bine. De fapt arata cum vrea ecranul tau din buzunar .

Lasă un răspuns

