Oficial in vacanta.

Daca se intreba careva de ce nu am mai scris pe blog (zic si eu asa, poate tu vii mai des ).
Adevaru e ca habar nu am de ce. Cateodata mai intram si eu pe blog, si imi venea sa zic, plm asta nu o mai scris nimic . Ai avut vreodata sentimentul ala , cand intri pe blogul tau si te astepti sa gasesti ceva nou si inchizi pagina ?
Dar in fine, pur si simplu am fost prea rupt ca sa mai scriu ceva .
Mintea mea refuza sa se mai gandeasca la altceva decat la vacanta.
Ultima saptamana , inainte sa pleci in vacanta e cea mai grea .
Dar fuck it, de azi sunt oficial in vacanta.
Maine o iau frumos prin Europa . Incep cu Germania, apoi Austria, Ungaria, Serbia, Bulgaria pana la marea neagra .
A trecut mult prea mult timp de cand nu am stat intins la soare, de cand nu am avut o bere rece in mana si o fata frumoasa langa mine. Apoi o fuga scurta in Romania, acasa.

Dar tu, ai fost in vacanta vara asta, unde, cum , ai recomanda, ce ai facut ? A fost misto ? Sau poate urmeaza sa pleci..

9 responses to “Oficial in vacanta.

  1. Pingback: Victor Ponta, live, pe Hotnews: « Blogul Monicai Marinescu

  2. luna asta ma mut in amsterdam, just, concret, decis, aplic pentru permis si accept si compromis pt acel oras de vis.da un semn pe mail sa te am in lista, poate iese ceva bun

Lasă un răspuns

