2 pene intr-o zi

Am avut o pana la masina, pana aici nimic anormal..

Dar daca pana se intampla atunci cand mergi in oras, in centru,In Olanda si mai ales dupa masa canpana de masinad ies oamenii de la lucru?

Asa ca am tras pe dreapta in fata la banca , pentru ca acolo mergeam, si acolo am observat ca am pana !

Pana am scos roata de rezerva a inceput sa ninga… iar pana am pus masina pe cric, eram deja frosty the snowman.

Probabil era ceva asemanator cu un show de strada din moment ce trecatori din jur s-au oprit sa se holbeze cum schimb eu roata in centru.. sau probabil nu mai vazusera roman schimband roata in zapada…

Cand am terminat de schimbat roata m-am intors catre banca, si atunci am vazut camera de supraveghere care ma urmarea :

– Grozav, m-am gandit, la cat is de idioti astia ma astept sa ma dea la stiri.

Am intrat in banca, dupa ce mi-am spalat mainile negre cu zapada si apoi m-am intors acasa..

Cand am ajuns am vazut ca si roata de rezerva incepea sa se des-umfle.. asa ca misto!

Probabil ca maine ma duc cu autobuzul la servici.. intrebarea e cum dracu duc rotiile la vulcanizat?

Lasă un răspuns

