KKT !

O saptamana in care am raspuns la email-uri si la telefon, de la 2 Hr-iste !
Apoi totul culminand cu un interview de 3 ore ,cu 3 persoane diferite.
Ai cunostinte despre asta ? Da!
Dai inainte cu language tests. Ce vezi in camera, descrie-mi personaltiatea ta, ce muzica asculti, etc? Da,e ok.
Technical skills? Ce-s biti, dar un modem, da virtual memory, da cacat etc? Da,vad ca ai.
Si alte o suta de intrebari, what do u expect from us?
what is ur aim? ce stii despre noi? de ce vrei sa lucrezi la noi? ce motivatie personala si profesionala ai?
Ce ai facut la job-ul anterior, ce faci in situatia aia, etc. Esti dispus sa lucrezi overtime? da, esti dispus sa lucrezi in schimburi? Da, esti de acord sa iti schimbi domiciliul? Da. etc

Si toate astea culminand cu intrebarea suprema:

What is your salary expectation? Pai , asta si asta, stitii la job-ul anterior primeam atat pentru acelas lucru, ar fii grozav daca ati putea sa va apropiati macar de suma asta.
A pai noi oferim atat si atat maxim, si doar cu conditii ! A, pai imi pare rau, dar astea sunt un pic sub my expectations.
Ok , mersi , o zi buna! Da si eu, pa si pu, la revedere!

11 responses to “KKT !

  1. :)) da ma, de ce nu se incepe cu intelegere asupra salarului, sa ne scuteasca de o gramada de rahaturi. Eu am avut interviuri telefonice timp de 2 saptamani la unii, m-au sunat sa vorbim pe engleza, pe germana si maghiara, dupa aia un test grila despre cunostiinte pc la ei la firma, urmat de o convorbirte cu un team leader. Dupa 3 zile am primit un feedback bun, dupa care ma suna una. Sa vezi ce chestie:) hehe, s-a mutat postu’ la Bucuresti, nu vrei sa mergi acolo? FUCK!

  2. true, they want so much from u and u get nth …they think u re a servant and u have to be happy they offer u money..unfortunately when y re employee y have only tasks not rights

    • pai nu erai, ca daca erai stateai mai mult si nu erai in graba ! Macar castigam experienta din toate astea, sau cel putin asa ma mint eu singur..

  3. Pingback: Daca e luni, sa radem putin. « Calator in lume …

Lasă un răspuns

