Aproape vacanta. Last minute Frustration.

Inca o zi.. just one more day. 

Au trecut si pastele, nu am simtit mai nimic.  

Am lucrat, asa ca probabil singura chestie care imi amintea ca e paste erau ouale de ciocolata .

 Apropo stie careva care e legatura intre Paste iepuras si oua rosi ? Va intreb pe voi  ca eu habar nu am.

Hai, inca 2 zile si aveti weekend, asta pentru oamenii normali cu slujbe de la 9 la 17🙂 , asa ca sa aveti un weekend bun, multa odihna si distractie din partea mea !

Nu imi mai statea capul la nimic saptamana asta, mintea mea era deja in vacanta .. se numeste Frustration probabil !

Deseara Germania , maine Bulgaria .

P.S va las cu un clip de pe YT, daca aveti timp liber mult (si nu aveti „acces blocked „pe la servici), dati play, see , listen, laugh .

Andrei out..

3 responses to “Aproape vacanta. Last minute Frustration.

Lasă un răspuns

