Ce-ti doresc eu tie, dulce Romanie.

Am citit astazi o sumedenie de articole in care uni criticau poate astazi mai mult ca oricand , iar alti s-au rezumat la urari si sperante ca va fi odata mai bine, si alte vise adolescentine.

Peste tot am citit, sau poate am simtit, neputinta. Neputinta de a schimba ceva.
Gandul ala launtric care iti spune ca nu s-a schimbat nimic in 20 de ani si vocea aia mica comunista cu „era mai bine inainte”.

Si poate tristul adevar e ca , cel putin 50 de ani de acum , pana cand nu vom muri si noi si odata cu noi orice faramade mentalitate comunista din noi , nu se va schimba nimic .

Ma simt la randu-mi neputincios sa ma apuc sa fac urari de bine sau sa critic ceea ce a mai fost criticat.

Pentru ca fratilor astia suntem si singurul lucru pe care il putem face e sa facem ce putem atat pentru noi sa traim mai bine cat si pentru tara . Poate eu, tu suntem prea mici pentru a schimba ceva.
Dar ceva ce putem face e sa promovam imaginea tari asa cum am vrea ca alti sa o vada si poate la un moment dat vom incepe sa o vedem si noi la fel.

Cat despre mine , imi doresc sa nu fi fost nevoit sa citesc sau sa scriu vreodata un cuvant rau despre tara mea.

La Multi Ani Romania !

Sursa pic

9 răspunsuri la „Ce-ti doresc eu tie, dulce Romanie.

  1. Mi-e groaza. Mi-e groaza de tara mea! Si o spun cat se poate de sincer. Azi m-am ferit sa astern un cuvintel macar despre ea. Vreunul de lauda. Ma uitasem cu cata inconstienta au fost aruncate si scandate „Romanie, te iubesc!” de catre cei care – tocmai de catre cei care – o trag in jos. Adica, toata ziua o huidui, injuri, escrochezi, te dai smecher si in acelasi timp te vaiti ca un alt „smecher” a fost mai smecher decat tine, nu te gandesti la consecintele nedreptatilor pe care le faci semenilor, te doare undeva de ei, dar azi ITI IUBESTI TARA! Dar, oare, TARA ASTA CINE E?
    Mai sa fie, am innebunit!
    Vezi? De asta mi-e groaza!

  2. Ei, da! Ai dreptate! Mai sunt si astfel de… „patrioti”! Asta ar cam fi mentalitate de curva: „n-o iubesc fiindca o iubesc, o iubesc fiindca-mi da (respectiv, ma lasa sa-mi iau)”. Deci, e perfect valabil ce spui tu.

    • @Sorina, un vechi proverb romanesc pe care il invatam de mici zice ca ” nu-i prost ala care ia, ii prost ala care da”. Ei au aplicat chestia asta pe scala mare . Tara nu e curva, pentru ca o curva teoretic da la toata lumea .

  3. i love the article it showes respect or the country u grow in.love the pic. no matter what is the situation in the country this is who u re thats why u have to love the county not neccesary the goverment.congrats for the article it shows romania is proud to have u

  4. daca ne uitam mai atent, vedem ca lucruri se schimba de la un an la altul. e imposibil sa nu se schimbe, azi se face un pasaj suprateran, maine se termina stadionul si se organizeaza finala cupei uefa. peste 10 ani vor fi (poate) niste autostrazi si incetul cu incetul lucrurile se vor indrepta. nici macar nu-i asa rau acum, doar ca toata lumea prefera sa hiperbolizeze lucrurile negative, fara sa mentioneze nimic de toate frumusetile tarii si calitatile locuitorilor.

  5. I Love China :))
    Dar Romania e o tara de unde cu greu as pleca si nu ar fi asa de rea daca nu ar fi existat moldovenii si oltenii. Sunt un ardelean mandru si de aia cred ca s-au inventat Carpatii sa ne fereasca cat de cat de ceilalti, la noi e un pic mai bine decat in celalate parti ale tarii.
    P.S. Iubesc Romania ( Ardealul cel mai mult )
    Respect maghiare

Lasă un comentariu