sa punem oasele batrane la miscare..

Am inceput sala, nu culturism, nu prostii. Putina miscare de cateva ori pe saptamana.
Am hibernat toata iarna,la 25 de ani ma simt ca la 60, ajung acasa si ma arunc in pat , nu inainte de a ma vaita ca ma doare totul.

Saptamana trecuta insa am decis ca e timpul pentru putina miscare .

Asa ca m-am inscris la sala. E si ieftin, 4 Euro pe saptamana , 16 euro pe luna si te duci de cate ori vrei . Aparatura de ultima ora de la Technogym, de la cele de fitness , la cele pentru cardio si bodybuilding, si sunt o gramada.
Deschis de la 8:30 la 22:30 in timpul saptamanii si pana la 15 sambata si duminica si ai si diferite programe de antrenament disponibile gratis, plus persoana care sa te indrume, desi nu prea o sa ai nevoie.
Plus ca, daca eviti orele dimineti si te duci la ora pranzului sau mai spre seara nu e nici aglomerat, ceea ce pentru mine e ideal. Mai au si sedii peste tot in Olanda . V-am facut curiosi, sau poate vreti si voi, uite aici :
http://www.basic-fit.nl/pg-16135-7-15992/pagina/lokaties.html , alegeti doar locatia cea mai apropiata si mergeti sa vedeti despre ce e vorba .

4 responses to “sa punem oasele batrane la miscare..

  1. Cum ziceam la facultate….suntem coptzi :)ma! bun putin sport, am facut si eu muschi la biceps ridicand halba pana la gura si inapoi pe masa.

Lasă un răspuns

