Visul unui taran ardelean in strainatate.

E sa primeasca si el pachet de acasa. Acuma sa vezi, cand las ardeleanu afara din mine, ca l-am tinut pana acuma ,da acuma cand e si el in thiefu lui nu mai am ce sa ii zic.
Mersi ba, am preluat legatura, era si timpu ma, sa mai zac si eu cate ceva ca puna acuma numa si numa tu ai zas ma.
Adica mai exact,fi atent ce ti-am cerut io ma : 2 litri de rachiu de casa (sau palinka ce o fi, ca e pentru tata), o butelie de Jidvei, seminte ma o plasa, ca sa rontai la fotbal la o heineken de aia, ca de cipsuri si popcorn si labareli de alea ce tot bagi in tine is satul, pateu ma ,2 rude de salam, sunca dea aia kaiser si cel mai important unsoare ma, si slanina . Din’aia de acasa ma, sa manci cu ceapa verde sau cu rosii de la  gradina supermarket.
A si am uitat , un cartus de tigari….ptr ca dupa masa mere bine o tigara, sa zaci multam fain ma. 
Asa ca mereti ma, olandejilor, cu
mancarea voastra, ca ii buna, da so mancati numai voi !
Da ma eu is taranu (
taci ma ca Dumbraveni ii oras !), asa in suflet cate-o tara, cat o mai fi ramas ,ca nu ma lasa asta !Na apai hi ca ma duc  acuma sa bag si eu o pita cu unsoare , pana nu ti se face chef de ceva cordon bleu sau taco sau stek de ala ma, sau mama dracu ce mi-ai tot dat sa manc de ani de zile. Un singur lucru am uitat sa cer de acasa ma,ai si ce ciuda mi, ceva ce ar mere numa bine cu toata mancarea asta. Tzz, ce ciuda mi ma, ia ziceti voi ma ce am uitat si va dau si voua .. un mare nimic  , ca de aici nu vedeti nimic, doar nu oi fi prost sa impart cu voi ma. Na ma ,vezi ce glume am in mine ma, ce crezi ba ca numa tu stii de astea ma . Ce i-am plesnit  nici no vast de unde , ..

– Hai gata, mars la loc acolo. Mananca si taci din gura. La dracu, cand te-oi mai lasa eu sa iesi pe afara sa zici la toata lumea ca is taran, m-ai facut de tot cacatu, mie si rusine sa mai scriu ceva .

2 responses to “Visul unui taran ardelean in strainatate.

Lasă un răspuns

